i hela mitt liv har folk sagt att allt e så svårt,jag e så jäkla trött på att höra detta nu!!!det e klart att de så kallade utbildade säger att det e svårt,för de vill ju gärna göra jobbet åt dej å du betalar dom,försöka duger ju,eller!!!nån pratade om john seymor å hans gamla bok om att mura en spis,å han säger där att ni ska lita på er själva å eran instinkt,vi kan klara det vi vill,jag råkar ha den boken,å när jag har köpt nya färg-patroner till scannern så ska jag lägga ut dom här,jag förstår osäkerheten du känner,för vi har ifrån tagits våran rätt att använda våran hjärna!!!jag känner den oxså i avsaknad på med männskor som drar åt samma håll som mej.titta tillbaks på folket som levde innan oss,de uppfann så många nödvändiga saker de behövde för att överleva,de frågade inte nån,varför e vi så rädda nu???jo för att vi blev splittrade när industrialismen kom i vadå slutet på 1700 talet å början på 1800 talet,många av oss känner att det e nog nu,så känner jag i.a.f.därför e jag glad åt den här tidningen som säkert sammanför folk på olika sätt,m.v.h.bushwomen