34-årig man söker kvinna

Startat av Runar, Igår kl. 18:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Runar

Hej!

Jag är en välbehållen man som alltid har varit intresserad av träning och hälsa. Under det senaste årtiondet har jag dessutom utvecklat ett växande intresse för självhushållning, vilket jag för närvarande utforskar på en mindre gotlandsgård som även utgör mitt hem. Min avsikt har länge varit att skaffa en större gård där i stort sett fullkomlig självförsörjning kan uppnås på ett så hållbart sätt som möjligt, vilket emellertid ännu inte har inträffat eftersom jag inte har velat binda mig till ett specifikt geografiskt område innan familjebildandet ens har påbörjats. Jag är med andra ord beredd att flytta till i stort sett vilket område som helst i Sverige, delar av övriga Norden samt möjligtvis vissa andra tempererade eller subarktiska platser i världen.

För att vi skall kunna fungera ihop behöver du ha ett grundläggande intresse för självhushållning (oavsett hur mycket du hittills kan om detta stora ämne), vara tobaksfri samt ha en grundläggande miljömedvetenhet. Det är en fördel men ej ett krav att du är under 40 år gammal, vill ha egna barn, inte dricker kaffe, har en måttlig eller obefintlig alkoholkonsumtion samt tycker att de växter och djur som är välanpassade för ett nordiskt klimat också bör prioriteras på en sådan självförsörjande gård. 

Du är varmt välkommen att skicka ett privat meddelande om du tror att vi skulle kunna skapa en givande framtid tillsammans.

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

433 Gäster, 1 användare
alternaiv