Skåne Återträff i Örkelljunga

Startat av Anna Lindgren, Idag kl. 12:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 Gäster tittar på detta ämne.

Anna Lindgren

Hej!

Jag bjuder in till knytkalas den 5 juli mellan klockan 13-15 för alla Åter-läsare och självhushållare i och runt Örkelljunga. Ta med något att fika på - jag bjuder på te och kaffe. Är det fint väder hänger vi utomhus, i annat fall i bostadshuset som är under renovering.. 

Jag har en liten gård med strävan om att bli självhushållande i viss grad. Anlägger just nu en större odling med dröm om att kunna sälja lite överskott, har grisar och får till naturvård/avel (och kanske kött), och ska snart sätta upp en solcellsanläggning. Som ny i bygden vill jag gärna träffa fler likasinnade för att utbyta idéer och kanske även framtida former för samarbete ☀️

Mejla mig på annasgmlindgren@gmail.com om du vill komma på träffen. Gärna ett par dagar innan. Min gård ligger ca 10 minuter utanför Örkelljunga med bil, jag skickar adressen efter att vi hörts på mejl.

Har du ingen bil? Jag kan hämta inne i Örkelljunga. Annars tar det ca 25 min att cykla från centrum. Är du pälsallergiker? Jag har två katter som hårar ner inomhus...

ärt

Sände dej ett pm med mitt intresse av att deltaga på denna träff. Fler från detta hållet (Laholm) så kan vi sammåka.
Lämna nuet. Gå till nyet. Rösta blankt.
Nuet: där du är nu med kropp och sinne. Nyet: där du vill vara med kropp och sinne. Vägen dit?

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

3 641 Gäster, 0 användare