Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Konstnärsföretag och familj på 6 letar lokal/boende  (läst 49 gånger)

Vissa är verkligen inte gjorda för radhuslägenhet och pappväggar.

Nystartat konstföretag och familj på 6 letar fastighet, där vi kan bedriva både konstnärlig verksamhet med öppna ytor för galleri/försäljning, och i direkt anslutning en plats att bo på.

Endast hyra/revers/hyrköp.

Verkligen allt av intresse. Glesbygd/samhälle/stad. Men vi vill inte tillbaka till Norrland!

Vatten/avlopp/el behöver finnas på plats. Bra Internet och goda förbindelser med buss/tåg är ett stort plus i kanten.

Vi kan skriva kontrakt både som privatpersoner och som företag med godkänd F-skatt + moms

Bilden visar tydligt vad det vi är ute efter, men vi är öppna för alla förslag!

PM, mail eller SMS!

henaannesweden@gmail.com / 070 744 74 71 (SMS)

Mvh

/ Johan & Josephine - HeNåAnne

kolla bilden!
https://imgur.com/a/1GCsvBH

Dela detta:

* Inloggade just nu

503 gäster, 2 användare
Ros-Marie Karlsson, javill

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser