Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Häll för tunnbröd  (läst 1343 gånger)

JoB K

• Småland
Häll för tunnbröd
« skrivet: 26 dec-24 kl 22:53 »
Hej! Vill kunna baka stora tunnbröd (stomp o tölla)
En minst 7mm tjock järnhäll funkar ju fint,men har inte hittat nån på skroten än
Har någon erfarenhet av andra lösningar?
Helst en yta på 50-70×50-70 cm.
Går det med nån sorts sten? gjuta en platta med armerad betong?

fri

• Fråga om du vill veta
    • Östergötland
SV: Häll för tunnbröd
« Svar #1 skrivet: 26 dec-24 kl 23:04 »
Mjölby handelsstål har (eller kan ta hem) grovplåt i önskad tjocklek
"Du kan inte alltid stanna i din egen hörna av skogen och vänta på att andra ska komma till dig.
Du måste gå till dem ibland också"

Karlsdotter

• Ångermanland
« Svar #2 skrivet: 27 dec-24 kl 15:58 »
Jag har typ en sån här stekhäll som passar till en kolgrill/spis som jag har https://www.byggmax.se/stekhall-muurikka-p68737806?_gl=1*y16s8n*_up*MQ..*_ga*OTk4OTM1NzQuMTczNTMxMTI1OQ..*_ga_XXX*MTczNTMxMTI1OS4xLjAuMTczNTMxMTI1OS4wLjAuNTQxMDUwNzQ4*_ga_W3RCG1ERXJ*MTczNTMxMTI2Ni4xLjAuMTczNTMxMTI2Ni4wLjAuOTU1NDg0OTUx

torbjorn

• Medlemsadmin
    • Medelpad
« Svar #3 skrivet: 27 dec-24 kl 22:55 »
Ett tips: Vid länkning till Byggmax eller liknande siter, ta bort det första frågetecknet i länken och allt till höger om detta, det är bara någon form av session-id mm som är meningslös om det bara gäller att länka till rätt produktsida. I just detta fall räcker det alltså med att skriva länken som https://www.byggmax.se/stekhall-muurikka-p68737806 .

Dela detta:

* Inloggade just nu

653 gäster, 2 användare (1 dolda)
Ollefund

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser