Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Öland Jordad man söker sällskap  (läst 543 gånger)

GuyFromTheSky

  • Inlägg: 36
    • Öland
Öland Jordad man söker sällskap
« skrivet: 03 jun-24 kl 15:59 »
Jag är en man på 36 år bosatt på Öland. Jag odlar för tillfället på min balkong men drömmer om ett hus på samhällets ytterkant, med en stor trädgård, kamin och en massa böcker.

Jag arbetar på museum och är intresserad av historia, hantverk och konst. Jag är trygg i mig själv och lugn för det mesta, hetsar sällan upp mig. Jag ser ganska bra ut (om jag får säga det själv) och rör gärna på mig. Cyklar, vandrar eller springer när andan faller på. Jag läser en del och drömmer om att skriva en bok. Tycker om att uttrycka mig i skrift men har inget problem med att samtala heller. Jag älskar att laga mat, gärna vegetariskt eller fisk, men jag äter kött då och då också.

Jag söker en kvinna som är känslofylld och djup och som är intresserad av mer än att konsumera. Du får gärna vara under 40 och redo att slå dig ner. Jag är inte intresserad av att flänga runt över världen, jag vill slå mig till ro med dig och nära relationen och jorden under våra fötter.

Jag har barn varannan vecka och kan inte flytta förrän de har växt upp om 8-10 år, så det är bra om du kan tänka dig ö-liv ett tag framöver.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

497 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter



- Kvartalets höjdpunkt för mig, när det nye Åter kommer!
/Ann-Louise L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser