Huvudmeny

Utomjording söker närmast sörjande 🤔

Startat av ekoknutte, 24 Jan-24 kl 22:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

ekoknutte

Eller hellre tvärtom söker närmast glädjande 😆 mina grannar förstörde vår förra planet spelar av galaxen  . Jag har upptäckt jag mår bäst av ekologisk mat . Det bolmar aldrig om mig . Om jag ska vara kvar på Tellus 🤔. Är nån som vet vart min älskade tog vägen 😍 hon var lika sund som jag  . Om hon finns nedfryst här el i ett annat solsystem är det dags att jag tinar upp henne .☺ Säg åtminstone att hon fortfarande lever 😊  mailadressen som står på min profil är från min förra galax . Hittar du min kära kan du svara på forumet el Maila Lindstedt.74@gmail. El kontakta rymdstyrelseen el annan myndighet . Tack på förhand
lev nu. sen är det försent . men tänk efter före

carlie2

Ja alltså en plätt som känns rätt.

krokodil

Troligen på väg till Blåkulla om kvasten fortfarande håller måttet...  :-\

Stop 5G before it stops you!

ekoknutte

Blåkulla ? Du menar att det är det mest lämpliga forum / adressen för så udda typer ? Jag vet inte om jag är portad där för att något mer skaver för mig när jag sitter på kvasten . El finns det kvastar för män ? Skulle du kunna inventera blåkulla  åt mig ? Rapportera , åtminstone om det är nån som stämmer in på min beskrivning mvh erik
lev nu. sen är det försent . men tänk efter före

Vi slutar med Google-annonser för att finansiera hemsidan.
Här kan du lämna ett frivilligt bidrag till tidningen och forumets fortlevnad.
Tack!

* Online just nu

291 Gäster, 0 användare
Som ni alla märker ser forumet galet ut just nu. Det är första steget i en stor uppdatering och jag filar på att snygga till det lite så man känner igen sig. Alla buggar, knepigheter och önskemål  postas i denna tråd  /Petter

* Forum

* Om Tidningen Åter

- Kan bara varmt rekommendera denna tidning!
/Sanna