Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne afro skåning*  (läst 450 gånger)

Tommi Green

Skåne afro skåning*
« skrivet: 03 jan-21 kl 21:53 »
Halloj! En redig skånepåg har ni här från sydväst Skåne  :)
Nu är man ju singel sedan ett bra tag tillbaka men har ingen lust att gå på krogen o datingsidor har jag fått nog av för länge sen, och att hitta någon likasinnad känns lite väl svårt när man nästan bara jobbar hemma, så försöker här igen kanske finns du.. odlings tokiga tös här, som brinner för miljö hälsa och odling  :)

Vad jag söker då humm först o främst vänskap sen kan man ju se om de utvecklas o växer om jordmånen är rätt ;)
Men någon att dela saker med små som stora någon att hålla om o kramas med inte för jag har några behov av att bekräfta min manlighet genom en kvinna men närhet behöver vi alla ibland.
Någon att leva livet med helt enkelt om resan tar oss dit.

Tvättar gör jag gärna själv för då vet jag var jag har mina kläder :)
Lagar mat gör jag varje dag nästan i vart fall, för jag gillar det underbart att bara gå ut o hämta vad man vill ha o gå in o laga o sen avnjuta :)

Och det händer att jag städar när jag tycker det är för skitigt hahaha  inte så ofta mer än i köket :)

Dyra saker och flotta bilar finner jag ej intressant inte pengar generellt heller för de är inte goda att äta!
Odlar det mesta jag äter o dricker mest förhand med handkraft o muskler, bor gör jag i ett litet stenhus jag byggt av åkersten och eldar i ved kaminen på vintern,  far syster och mor bor i de vanliga huset. Krulligt hår som få då de blir afro fluff o sedan dreads av sig självt

Har en liten gårdsbutik och håller föredrag om odling hälsa tomater vitlök havtorn mm mest är det min far som står för pratandet än så länge :)

Återbrukar hellre än köper nytt!
 Ett motto jag har är plantera mera o man blir vad man äter!
PS Jag är ej flyttbar då jag byggt upp detta i 14 år redan :)
Släng iväg ett pm om du vill veta mer så tar vi det därifrån...

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser