Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  var är min man med stort M?  (läst 1104 gånger)

GalningDarling

• Västergötland
var är min man med stort M?
« skrivet: 27 dec-20 kl 19:35 »
Jag gillar inte att skryta och vara kaxig, är faktiskt ganska ödmjuk oftast... men ärlighet är ju också viktigt, och det kan ju vara lämpligt här att berätta att jag råkar vara ett jävla kap! Den som lyckas fånga mig kommer få sig en kvinna med stort K. Jag är vacker, lojal, stark, empatisk, jordnära, intellektuell, klok och djup - uppvuxen på landet och inte rädd att få lite skit under naglarna och vet hur man slaktar en tupp. Dessutom kan jag nog backa med släp bättre än dig ;)
Jag är kanske lite av en "late bloomer", för jag är 37 år fyllda och har äntligen insett att jag vill slå mig ner och kanske till och med skaffa egna barn innan det är försent. Det är inte superviktigt för mig (antagligen därför det inte blivit av ännu) men jag vill gärna ha en egen familj och en gård på landet, allra helst i mitt älskade Värmland (där jag också är uppvuxen).
Jag vill gärna leva "alternativt" men inte alltför hardcore (avlopp och rinnande vatten är rätt gött ändå). Att bo nära naturen, föda upp egna djur för slakt och odla lite för husbehov är en lagom nivå tycker jag. Jag intresserar mig för andlighet och spiritualism, psykologi, personlig utveckling och uppskattar diskutera det med andra. Djur & natur ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Jag gillar att träna och hålla igång fysiskt också. Hälsa är viktigt för mig. Jag försöker undvika "skräp" i alla dess former... skräpmat, skräpkultur, strålning, ytliga och självgoda människor, tobak, alkohol, mainstream-media, TV apparater och sånt tilltalar mig inte. Är inte ett dugg imponerad av varken mode, kändisar, shopping eller den senaste tekniken. Ja, ni förstår bilden..

Men jag vill ju ha en man med stort M också. Idealmannen för mig är en jordnära praktisk och empatisk man som har samlat på sig lite egen livserfarenhet och jobbat med sig själv och inser sina egna svagheter och styrkor. Som är modig nog att våga vara sårbar. En man som är mjuk, känslig och stark på samma gång och kan både ha djupa samtal om livet, andlighet och filosofi och vara lagomt händig och handlingskraftig när det kommer till att ta hand om en gård. Som också är aktiv och gillar att hålla igång. Emotionell intelligens är en av de mest attraktiva egenskaperna jag vet. Och ärlighet och lojalitet är de absolut mest viktiga egenskaperna jag inte kan leva utan. Allt annat går att ju träna upp  ;D
Ett intresse som jag önskar att dela är intresset för djur & natur. Jag faller gärna för en man som gillar tanken på att hålla på med jordbrukskörning eller skogskörning med hästkrafter som hobby. Det är något jag själv skulle vilja utveckla mer. Att vara ute och vandra i skog och mark, vildmarksliv och friluftsliv är något jag gärna vill kunna uppleva tillsammans. Både till fots och till häst! :)

Jag är nybliven singel så jag har inte ett dugg bråttom att hitta nån, men jag lägger ut min krok här så får vi se om den nappar. Brevväxlar gärna till en början och tar god tid på mig att lära känna någon ny. Frågor tar vi på PM och svar med foto är obligatoriskt  ;)

GalningDarling

• Västergötland
SV: var är min man med stort M?
« Svar #1 skrivet: 06 jan-21 kl 00:25 »
jag insåg precis att bilder inte verkar vara möjligt att skicka via PM här på alternativ.
Så om du är intresserad så skicka därför gärna istället svaret till min gmail adress  :-*
galningdarling  *snabel-a*  gmail.com

Dela detta:

* Inloggade just nu

303 gäster, 11 användare (2 dolda)
Adels, 127, alternaiv, Ett svart får, Prillis, Inger Nordblad, Svampmonster, t_n, Johanna Felt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Genuin och läsvärd! Bra tips och idéer för att stå på egna ben.
/Camilla W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser