Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Jämtland Liten gård i trevlig by  (läst 626 gånger)

Svegården

• Torp söker sällskap
    • Jämtland
Jämtland Liten gård i trevlig by
« skrivet: 16 aug-20 kl 10:45 »
Välkommen med förslag att nyttja denna fastighet som
består av ett förfallet hus, användbar ladugård med rymlig loge  innefattande 1,1 ha mark.
Jag ser den bebodd av person/er med vision och kapacitet att bygga en framtid och vara min goda granne genom hyra/arrendera/köpa.
Bortkopplad el finns liksom gammal brunn.
Jag/vi kan hjälpa till med material, verktyg, ved, inventarier,  viss handräckning, tillgång till jakt och fiske mm. 
Jag önskar en bra beskrivning bakgrund av dig/er och varför ni söker detta alternativ.
Hälsningar Torbjörn

Josef87

• Småland
SV: Liten gård i trevlig by
« Svar #1 skrivet: 17 aug-20 kl 22:00 »
Hej! Var i Jämtland ligger detta?

donderboss

• -
SV: Liten gård i trevlig by
« Svar #2 skrivet: 20 aug-20 kl 14:48 »
Hvad tænker du sjalv?
Välkommen med förslag att nyttja denna fastighet som
består av ett förfallet hus, användbar ladugård med rymlig loge  innefattande 1,1 ha mark.
Jag ser den bebodd av person/er med vision och kapacitet att bygga en framtid och vara min goda granne genom hyra/arrendera/köpa.
Bortkopplad el finns liksom gammal brunn.
Jag/vi kan hjälpa till med material, verktyg, ved, inventarier,  viss handräckning, tillgång till jakt och fiske mm. 
Jag önskar en bra beskrivning bakgrund av dig/er och varför ni söker detta alternativ.
Hälsningar Torbjörn
Jeg var inte klar på ,at dom dage der bare kom och gik ,var sjalve livet

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Den bästa tidningen någonsin.
/Karl-Lucas

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser