Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Bohuslän Bostad + ev deltidsjobb på landet  (läst 208 gånger)

Emma007

• Bohuslän
Bohuslän Bostad + ev deltidsjobb på landet
« skrivet: 20 maj-20 kl 13:25 »
Hejsan coola själar!

Boende + ev. jobb 3 tim/dag.

-Jag bor med två tjejer i ett hus på en gård m marker, stall trädgård. Har höns,, kaniner,  hundar, katter, närheten av Fjällbacka.

Tjejerna jag bor m har inte riktigt samma intresse som jag har. Jag är kreativ, idéer och vilja till tusan,  mångsysslare, trevlig o positiv, ärlig. Gillar ej drama o missförstånd som del i vardagen, livet är till för att njutas. Trivs inte m lata personer.

Det står ett tomt ljust rum på  övervåningen, tänkte det vore roligt bo med ngn jag har mer gemensamt med, en tjej kommer att flytta framöver, vet ej när,  planerar göra förändringar å jag vill leva så lyckligt jag kan i harmoni bland djur och natur, miljö-aktivist tänk så långt jag klarar, fördomsfri, kommunikativ, öppen, lite galen (säger de som är avundsjuka, hahii)

Genomgick misslyckad  operation så är  begränsad ett tag fysiskt tills jag får hjälp, men kan inte låta d stoppa mig o mina planer om hur jag vill leva mitt liv. Ser lösningar, inte hinder.

Jobbet ifall s vore intressant är som personlig assistent.

Det är så underbart och vackert här, privacitet. Dock lite rörigt inne än så länge, har nyss flyttat hit fr Sthlm.
Det finns en del att fixa ute åxå då gården stått tom ett tag,  du bör tycka det är kul att fixa m saker för få det mysigt o fint, gärna en del tillsammans.

Du får gärna gilla att odla, vara ordningsam, flexibel och ärlig, sen får du vara bara den du är, här.

Har du djur intresse finns plats i stallet!
Till havet går att cykla om man vill, el låna en scooter, el om du har bil.

Vänliga Västkust Hälsningar 😁
Mitt nr är 0700-401480
eller, tegman98@yahoo.com

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Genuin och läsvärd! Bra tips och idéer för att stå på egna ben.
/Camilla W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser