Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Södermanland Söker akut boende i Nyköping  (läst 229 gånger)

Veronica Sofie

• Veronica Sofie! Konstnärssjäl&trebarnsmor.
    • Södermanland
Södermanland Söker akut boende i Nyköping
« skrivet: 10 maj-20 kl 14:44 »
Hej!
Jag och mina tre döttrar på 6,11&14 år söker boende akut i Nyköping efter en ganska dramatisk separation.
Jag har dessvärre anmärkningar men absolut inga skulder, jag har fast heltidstjänst och god ekonomi, och vi är såklart skötsamma och rara.Jag är konstnär och sysslar med musik och älskar att odla och pyssla i trädgård. Kollektivt boende är inga problem, vi älskar att dela med oss av det lilla vi har och vi har inga direkt höga krav på livet mer än trygghet och tak över huvudet. Mina döttrar bor varannan vecka så de har boende just nu men jag bor i princip i en handväska och hoppar runt mellan tillfälliga lösningar. Vi har även en liten hund som heter Bosse, han är tre år och hans intressen är att spåra bajs i skogen och att tvätta katter.
Sitter någon på en magisk lösning till oss så skulle vi vara er evigt tacksamma!
Hoppfulla hälsningar,
Veronica Sofie

Dela detta:

* Inloggade just nu

176 gäster, 3 användare
Radar, Knåpen, skogaliten

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superinspirerande! Nu är jag prenumerant!
/ Pia T

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser