Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Småland Göingebock  (läst 247 gånger)

sannamikaela

• Småland
Småland Göingebock
« skrivet: 21 apr-20 kl 17:54 »
Hej,

Jag söker efter en Göingebock till mina flickor, helst skulle jag vilja låna en över sommaren om det är möjligt.

Mvh
Sanna

Fridhemmet

• Fridhemmet och Krågedal det är jag!
    • Östergötland
SV: Göingebock
« Svar #1 skrivet: 22 apr-20 kl 05:45 »
var i Småland bor du? jag bor själv rätt nära gränsen till Småland i Kinda, men Småland är ju stort... Du kan få låna Evert, han har tranetorp o är med i genbanken, o så har småpojkar som jag gärna säljer sen nu är de bara en månad...
är en positiv med stort djurintresse. Har hund, katter Gotlandskaniner, Kindahöns, Göingegetter och en Tinkerhäst... Jobbar som hund/kattfrisör. Hemservice, köksbiträde  ;)

sannamikaela

• Småland
« Svar #2 skrivet: 22 apr-20 kl 13:45 »
Tack, det vore snällt.
Jag bor strax utanför Växjö, men har inga problem med att ev köra en bit för att hämta/lämna honom i så fall. Vad vill du ha för att låna honom över sommaren?

Fridhemmet

• Fridhemmet och Krågedal det är jag!
    • Östergötland
« Svar #3 skrivet: 24 apr-20 kl 06:18 »
Har du kollat med Camilla Söderstjerna, så de passar ihop ? Jag tänkte 500, om du vill låna , om du vill köpa någon av ungbockarna så kostar de 1000 ::) Vi bor ca 6 mil från Vimmerby nära 34:an
är en positiv med stort djurintresse. Har hund, katter Gotlandskaniner, Kindahöns, Göingegetter och en Tinkerhäst... Jobbar som hund/kattfrisör. Hemservice, köksbiträde  ;)

sannamikaela

• Småland
« Svar #4 skrivet: 25 apr-20 kl 07:14 »
Inväntar svar från henne!
Men förhoppningsvis ska de passa ihop och då lånar jag väldigt gärna Evert.

Dela detta:

* Inloggade just nu

183 gäster, 3 användare
Radar, Knåpen, skogaliten

* Forum

* Om tidningen Åter

- Förvånansvärt väl sammansatt och innehållsrik tidning! Kanske är det just för att den är skriven av entusiaster, inte professionella skribenter, som den andas så mycket glädje och inspiration.
/Jeuce

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser