Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Jag och min kanin Vill hyra en bostad  (läst 197 gånger)

Shiva Vishnu

Skåne Jag och min kanin Vill hyra en bostad
« skrivet: 17 mar-20 kl 10:53 »
Hej . Jag befinner mig just nu i Skåne och söker boende här. Jag söker ett eget rum alternativ en stuga eller liknande. Kravet är att det är nära till naturen. Men eftersom att jag inte har en bil just nu så kan det helst vara cykel eller gångavstånd till någon busshållplats eller tågstation i närheten.

Jag arbetar på hemtjänsten och har sökt utbildning till hösten, som vi får se om jag tackar ja till. På fritiden kommer jag starta en ört trädgård med medicinska läkeväxter och vara ute mycket och kommunicera med naturen. Mina intressen är även , spela trumma , matlagning , meditation med mera. Jag är som person en positiv människa och är intresserad av att lära känna nya människor men jag tycker även om att vara själv och vara i mitt eget sällskap.

Det behöver inte vara världens högsta standard då jag kan leva mycket enkelt och nära elementen. Har du en plats för mig och min kanin i SKÅNE skicka gärna meddelande.

Med vänlig hälsning Emma Yess

TCI

• Skåne
SV: Jag och min kanin Vill hyra en bostad
« Svar #1 skrivet: 22 mar-20 kl 16:02 »
Hej Emma!
Jag har kanske något som skulle kunna passa dig och din kanin:) Om du skriver till mig på havoskog@gmail.com berättar jag gärna mer. Detta ligger lite norr om Hbg. Undrar när du tänkt flytta in, vad du klarar av i hyra, om det är ok att jag har hund etc...
Mvh Inger

Dela detta:

* Inloggade just nu

525 gäster, 13 användare (2 dolda)
Hamstern, Rolle 007, Henrik F, kallekullen, MariaS, Landet, KarinKoriander, Radar, Liisa, sizz, Palle500

* Forum

* Om tidningen Åter

- Rotade fram denna då ja nyss fått barn. Bra förklarat i "från tröja till blöja" som sagt.. gott o blandat!!!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser