Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Dalsland Kvinna söker Man  (läst 1173 gånger)

Anna-Sofia

• Naturnära
    • Dalsland
Dalsland Kvinna söker Man
« skrivet: 25 jan-20 kl 17:01 »
Här finns en kvinna på 50 som söker nya kontakter. Jag söker både vänner, och en fantastisk man som vill stå vid min sida i ur och skur.  Har nyligen flyttat och bor i Brålanda.  :) :D :P :-*

Mina nya vänner får gärna vara intresserade av natur och kultur. Härliga långpromenader i samklang med moder jord.  Häxceremonier och blot uppskattas. Brädspelskvällar. Djupa samtal. Personlig utveckling. Tantra. Sång och dans. Yoga.  o:)

Mannen jag vill träffa kan gärna vara något yngre. Han får gärna vara inne på ekologiskt tänk, vegetarian och vilja utvecklas i det intima samspelet mellan kvinna och man. Jag välkomnar Mannen i mitt liv. Han som är en omhändertagande dominant gentleman med guld i hjärtat. Han har intresse av både bdsm o tantra, gärna i kombination. Repkunnighet uppskattas.  :-*

Nu i samband med nymåne är energierna för nystart på topp och jag har gjort en nymåneceremoni under stjärnhimlen. Så jag ser tacksamt fram emot respons.  Yess
Midwife of the Soul

Torpartomas

• Gäst
SV: Kvinna söker Man
« Svar #1 skrivet: 28 jan-20 kl 21:56 »
Yoga och BDSM var ju en spännande kombo🤠

torpjens

• Vi lever på naturens villkor
    • Södermanland
SV: Kvinna söker Man
« Svar #2 skrivet: 28 jan-20 kl 22:25 »
 (:)  Tagit bort inlägg som inte hörde till ämnet. /Torpjens
Problemet är inte att makt korrumperar, det är att de korrumperbara söker makten.

Dela detta:

* Inloggade just nu

196 gäster, 5 användare
Allam, Kronhjorten, Liisa, Humle, Björkris

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningarna blir utnötta och får fötter. Bara kompletterar gamla tidningar så alla finns :) Viktigt.
/Jandi

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser