Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Stockholm med någorlunda omnejd, Slöjdare/byggnadsvårdare söker litet hus  (läst 202 gånger)

Storslöjd

• Slöjdare, skålvästgöte, byggnadsvårdare.
    • Jämtland
    • Storslöjd
Då jag fått jobb och har allt fler kreativa projekt söderut är det nu dags att flytta till huvudstaden från Jämtland. 

De senaste åren har jag jobbat med byggnadsvård norröver; stockbyten, huslyft, allehanda snickerier, naturgrunder, fönsterrenovering och mycket mer därtill. Jag är även yrkesverksam slöjdare; hugger, täljer och svarvar i trä. Jag skulle kalla mig lugn och resonlig, ärlig och bestämd, gör inte allt för mycket väsen av mig mer än att jag spånar ner en del.

Jag söker ett litet hus med någorlunda kommunikation mot Stockholm. På önskelistan står någon form av vedeldning och rinnande vatten. Av det kan en snabbt döma att mina krav inte är så stora och att standard definitivt inte behöver vara tipp-topp. Vidare är jag bekant med varianten fixa och renovera som form av betalning av hyra, men söker inte för det något alldeles nedgånget. 

Jag nås här på forumet samt via 0707510551 eller daniel.o.j.lundberg@gmail.com

Om en är nyfiken på vad jag pysslar kan en söka efter Storslojd på Instagram eller knata in på storslojd.com

Allt gott,
Daniel

Dela detta:

* Inloggade just nu

552 gäster, 13 användare (2 dolda)
Rolle 007, MariaS, Hamstern, Henrik F, kallekullen, Landet, KarinKoriander, Radar, Liisa, sizz, Palle500

* Forum

* Om tidningen Åter

- Jag älskar när tidningen kommer! Myskväll och massor med läsningar!
/Melissa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser