Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Rum uthyres på gård 30 min från Göteborg  (läst 409 gånger)

mabecka

• Övriga världen
Västergötland Rum uthyres på gård 30 min från Göteborg
« skrivet: 27 dec-19 kl 14:35 »
Hej!

Jag hyr ut två separata rum på en avstyckad gård i en by 30 min från Göteborg med buss (Blå Express). Här är vackert, naturnära och nära till skogar och sjöar. Flera aktiva jordbruk och grönsaksodlare finns i närheten. Vi delar kök och badrum, tvättmaskin finns i källaren. El och Wifi ingår. I huset finns hund och vi har höns. Vill man odla kan möjlighet till det ges.
Rummen kostar 3300 kr/mån respektive 3800 kr/mån.
Boendet passar dig som vill vara på landet men också måste tillbringa tid i Göteborg. Jag talar flytande svenska och engelska.
Låter det intressant skickar jag gärna mer info och bilder via mail.

Vänligen, Rebecka Karlsdotter

Oblong

• 20. Caravan of Love. Life artisan.
    • Västergötland
SV: Rum uthyres på gård 30 min från Göteborg
« Svar #1 skrivet: 04 jan-20 kl 20:29 »
Hej, vart är detta? PM:a gärna :)
♠️🤡♥️

Dela detta:

* Inloggade just nu

132 gäster, 3 användare
Radar, javill, kebra

* Forum

* Om tidningen Åter

- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser