Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Två barns familj letar kollektiv eller boende  (läst 162 gånger)

Jennifer Racz

Skåne Två barns familj letar kollektiv eller boende
« skrivet: 11 nov-19 kl 23:55 »
Hej allihoppa!

jo jag är en 31 årig vegan med stort intresse för grönt levende, odling, matlagning, hemhushåll, allt organiskt och livssprudlande. :)

Jag har hittills bott runt växjö trakterna och spenderat mycket tid ute på landet i stugboende men dessförrinnan har jag bott både i stan och i malmö för några år sedan. jag är från småland men längtar alltid söder ut.
min partner som oxå är vegan, han är konstnär och är uppvuxen i kristianstads trakterna. likaså för honom så saknar han södern.

Så jag vill gärna kolla vilka möjligheter det finns där ute. Vi har hittills bott i ett kollektiv där man har separata små stugor att sova i men har delat allt annat. vi funkar bra ihop med andra människor för vi är ordningsamma och noga med att hålla efter oss, vi har drivit gårdens kollektiv liv och varit dem som håller koll på de andra nya medlemmarna nämligen. :)

Vi har hittills en underbar liten tvåårig son och vårat nästa barn kommer i april.
därför söker vi ett lugnt, rotat och moget kollektiv som kan ta emot en likaså familj som gillar att uttrycka sig kultiverande i konst, musik, poesi, dans och mat. Eller ett bra passande eget boende.

Det ska bli jätte spännande att se vad det finns för underbara hem där ut!!
med all värme i mitt hjärta

Dela detta:

* Inloggade just nu

151 gäster, 5 användare (1 dolda)
nyhem, Rolle 007, UngJägarn, MantaMania

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningarna blir utnötta och får fötter. Bara kompletterar gamla tidningar så alla finns :) Viktigt.
/Jandi

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser