Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  enkelt boende el plats för tält/ivagn, i första hand runt Göteborg  (läst 266 gånger)

jean-marc

• Västergötland
Hej!
Jag heter Jean-Marc , jag kommer i från Franrike, Martinique.
jag behöver ett enkelt boende i Naturen eller en plats för ett tält / vagn / husvagn, med tillgång till dusch och dass.
Jag bor gärna med andra eller ensam.
Jag kan gärna hjälpa med olika sysslor , till ex. med djur , reparationer (jag har utbildning), eller i skogen, i utbyte el som del av betalning.
Jag gillar äventyr , att paddla kayak ,  cykla , vandra. Jag kan prata enkel svenska, jag lär mig, och jag söker jobb i Sverige. Tyvärr pratar jag inte engelska.

Hälsingar , Jean-Marc

abelklara

Hej . Vi har fint extra boende här på en vacker fridfull gård . Vi också paddlar cyklar och vandrar i områdena här . Hur gamal är du och var i Sverige finns du nu ? . Vi bor i strömstad.
mvh
kristina

bohembohem

• Västergötland
Hej! Om du skulle vara intresserad av att bo i närheten av Falköping finns det plats på kollektivet "Yllestad miniby". En enkel stuga/ vagn och snart ett enklare tinyhouse. Man har även tillgång till kök, badrum, tvättmaskin mm i kollektivhuset. Vi är idag 7 pers som bor här och trivs jättebra. Om du skulle vara intreserad av att komma med eget tält, husbil, tinyhouse projekt eller liknande skulle även det  kunna vara en möjlighet. Mvh Andreas.  Kolla gärna in        https://www.facebook.com/Yllestad-miniby-161421521158282/
Glad, spontan, bohemisk, mångsysslare, livskonstnär och wannabe minimalist som helst är på utsidan av lådan

Dela detta:

* Inloggade just nu

319 gäster, 12 användare (3 dolda)
Rutan, Ek, karsan, Tisteltagg, Ayshe, Nisseman, Hadoque, Landet, LimJans

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk tidning, börjat prenumerera nu xoxo
/Robbin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser