Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Hälsingland Vacker tomt i skogen säljes  (läst 414 gånger)

Evokossa

• Uppland
Hälsingland Vacker tomt i skogen säljes
« skrivet: 07 aug-19 kl 08:14 »
Jag vill hitta en klok person som kan ta över min mark eftersom jag blir bofast längre söderut.
Det är en liten tomt där det stått ett fritishus som brann ner 2014. Kvar är en redskapsbod/garage samt ett litet dass. Total areal 2.3ha, vacker skog och ett par galma åkertegar. Det ligger vid vägs ände precis utanför byn Loos. Nära till sjö, ca halvtimmes promenad till by och buss.

Kan passa en som gilar skog och odling i norr, jag skulle vilja ta fram de gamla åkrarna och använda igen... Kanske ha getter på skogen? Det är inte alltför långt till Skattungbyn.
Hör av dig om du är intresserad!
 /Evelina

donderboss

• -
SV: Vacker tomt i skogen säljes
« Svar #1 skrivet: 13 sep-19 kl 19:06 »
Jag vill hitta en klok person som kan ta över min mark eftersom jag blir bofast längre söderut.
Det är en liten tomt där det stått ett fritishus som brann ner 2014. Kvar är en redskapsbod/garage samt ett litet dass. Total areal 2.3ha, vacker skog och ett par galma åkertegar. Det ligger vid vägs ände precis utanför byn Loos. Nära till sjö, ca halvtimmes promenad till by och buss.

Kan passa en som gilar skog och odling i norr, jag skulle vilja ta fram de gamla åkrarna och använda igen... Kanske ha getter på skogen? Det är inte alltför långt till Skattungbyn.
Hör av dig om du är intresserad!
 /Evelina
Hey! Fik du dit mark?
Jeg var inte klar på ,at dom dage der bare kom och gik ,var sjalve livet

donderboss

• -
SV: Vacker tomt i skogen säljes
« Svar #2 skrivet: 15 sep-19 kl 12:19 »
Men jag er interesseret i din Skog , hu tänker du ?
Jeg var inte klar på ,at dom dage der bare kom och gik ,var sjalve livet

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Enormt intressant tidning. Vill köpa tidningar från 2012 men dom är slut, så hur får man tag på dom?
/Tina

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser