Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Uppland Kollektiv/boende sökes  (läst 218 gånger)

Helena Wallberg

Uppland Kollektiv/boende sökes
« skrivet: 30 jul-19 kl 17:26 »
Hej!

Jag söker kollektivt boende från hösten. Jag bor nu i en stuga utanför Uppsala som inte är optimal att bo i vintertid.
Jag är utbildad konstnär och arbetar som förskolekock. Jag är 34 år och varken röker eller dricker.
Från och med augusti kommer jag jobba i Hågaby, så ett plus om boendet finns i närheten.Jag kommer ha kvar de mesta av mina saker i stugan så ett enkelt rum skulle passa mig fint.
Jag älskar mat och odling, äter mest veganskt. Jag håller på med ashtanga yoga och gillar att vara ute i naturen.
Jag trivs bäst med ett städat och mysigt hem som en lagt lite kärlek på. Önskar att en kan dela och ha ett utbyte av varandra och i bästa fall även bli kompis med de man bor med. Uppskattar att umgås avslappnat hemma men egentid är också viktigt för återhämtning osv. Ett mindre kollektiv gärna med trädgård vore drömmen!

Hoppas vi hörs!☀️

/ Helena

Dela detta:

* Inloggade just nu

525 gäster, 11 användare (2 dolda)
Granström, NilsBirger, Klasb, Rogers, peterm, DkY, Kronhjorten, Landet, ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser