Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Närke Söker en bit mark  (läst 151 gånger)

skalleperbowlhead

• galen skrotnisse som gillar att bygga prylar
    • Närke
Närke Söker en bit mark
« skrivet: 10 maj-19 kl 21:32 »
Hej. Jag om min sambo söker en bit mark för permanent boende i en husbuss. + Lite verksamhet i form av svets smide bygg i liten skala. Hela verksamheten är mobil. Så om nån har en bit mark att tänkas sälja hyra ut arrendera så hör av er. Vi är skötsamma o ref finnes. Vi är helt självförsörjande med el vatten o avlopp. Allt av intresse från skogsmark till industri tomt. Funkar med nått gammalt torp eller stuga oxå. Vid hyra/arrende kan vi betala i förskott om så önskas.från 400 m2. Innom 4mil från Örebro för att funka med våra jobb. Mvh sp&A

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser