Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Help Wanted on Farm - Male of Female - Dalsland  (läst 451 gånger)

liziwiz

• Västergötland
Västergötland Help Wanted on Farm - Male of Female - Dalsland
« skrivet: 11 mar-19 kl 15:21 »
Hello
We need some help on our Organic Sheep Wool Farm.  We have 20 sheep, some chickens, bees, a cat and a dog.
Jobs would include all general farm work and gardening, what you dont know we can teach you, helping everywhere and with everything inside and out.
Accommodation and food in exchange for helping out in 'heaven' maybe we can also manage some pocket money for essentials.
You will need to be able to drive and have a sense of humour - not necessarily at the same time!
Liziwiz

580984783

• Hej
    • Övriga världen
SV: Help Wanted on Farm - Male of Female - Dalsland
« Svar #1 skrivet: 25 apr-19 kl 19:48 »
Hallå
 Hur mår du mitt namn är waqar från Pakistan såg jag din lediga jobb.  Jag är intresserad av din lediga tjänst, kan du berätta mer för mig.
 waqarulhaq166@gmail.com
 vad är appen +923331639924

Dela detta:

* Inloggade just nu

67 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser