Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Par söker boende i Skåne, gärna runt Lund. Arbete i utbyte?  (läst 308 gånger)

Dynamitella

• Skåne
Skåne Par söker boende i Skåne, gärna runt Lund. Arbete i utbyte?
« skrivet: 04 feb-19 kl 14:14 »
Jag heter Daniella och är 26 år gammal. Jag bor i Lund med min något äldre sambo och två rumsrena innekatter.
Vi börjar tröttna på livet och vill komma ut på landet, eller i alla fall slippa lägenhet mitt i stan.
Vi är ordentliga och lugna.

Vi söker boende i motsvarande en tvåa (50 kvm) eller större. Ett litet hus på en gård vore optimalt.
Jag är väldigt förtjust i djur och växter och arbetar gärna i utbyte mot hela eller delar av hyran. Erfarenhet av allt från fiskodling till häst finns.
Har främst arbetat med administration, men hobbyn involverar en hel del djur.
Vi är intresserade av självhushållning, men det är inget krav för att vi ska vara intresserade av boendet.

Om arbete ej är av intesse i utbyte mot hyra, så är smärtgränsen runt 6000-7000;- i månaden.
Kollektivtrafik i någon form bör finnas.

Skicka ett mail för direktkontakt!
dynamitella@hotmail.com

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Åter är en tidsskrift som är tidlös. Ett 5 år gammalt nummer är lika användbart nu som när den kom ut.
Jag har haft väldigt mycket nytta och har fortfarande av tidningen.
/Per

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser