Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland parkeringsplats i Linköping till villavagn sökes  (läst 989 gånger)

fredrik99

• Södermanland
Östergötland parkeringsplats i Linköping till villavagn sökes
« skrivet: 20 okt-18 kl 15:39 »
hej
söker en plats på att ställa min villavagn på någonstans i Linköpings kommun (gärna så nära universitetet som möjligt) på lång sikt.
villavagnen är 3*10 meter och behöver inte kopplas varken till el. eller vatten.
alla svar beaktas.
/Fredrik

Själv är bäste dräng

• Östergötland
SV: parkeringsplats i Linköping till villavagn sökes
« Svar #1 skrivet: 29 okt-18 kl 22:55 »
Har du kollat med universitetet, de kan ha någon plats för husvagnar/villavagnar. Jag hade en klasskamrat som bodde så första terminen, men det var länge sedan.

simon.arvestrand

• Östergötland
« Svar #2 skrivet: 30 okt-18 kl 06:21 »
Kolla med båtklubb .

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Själv är bäste dräng

• Östergötland
« Svar #3 skrivet: 02 nov-18 kl 11:03 »
Visst, segelbåtklubben kanske har plats och då har de ofta toalett och dusch i något hus (vet inte hur det är vid småbåtshamnen i Linköping), men det är ju inte precis vid universitetet. Jag skulle, om inte universitetet har någon plats, gå vidare till företagen på Jägarvallen eller bönderna öster och väster om Lambohov.

fredrik99

• Södermanland
« Svar #4 skrivet: 13 mar-19 kl 20:59 »
Tackar för tipsen. Universitetet ville inte ha något annat än kortvariga besök. Har börjat kolla runt på jägarvallen och bönderna utanför Linköping men inte fått något napp än (endast 3 nej) men ska kolla upp båtklubb /fredrik

Dela detta:

* Inloggade just nu

245 gäster, 4 användare
mommo, DolbyAtmos, Jaktkaliber, ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Å vilken härlig tidning
/Susanne

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser