Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västmanland Medarbetare sökes :)  (läst 1126 gånger)

Farm

• Västmanland
Västmanland Medarbetare sökes :)
« skrivet: 18 aug-18 kl 18:30 »
Söker hjälp till gård. Är du själv eller par(eller bekant/vän) så går de även bra, för de finns möjlighet för upp till 6 personer som jag har sovplats till.

Hjälp involverar; ta hand om höns, får, ko för utbyte mot mat och rum.

Även om du kan hjälpa till med andra saker, som att följa med och medverka som medhjälpare under några resor etc.

båten

• Södermanland
SV: Medarbetare sökes :)
« Svar #1 skrivet: 24 aug-18 kl 22:53 »
Hej Farm- Medarbetare finnes ev.! Är det aktuellt nu, sporadiskt eller regelbundet?och lärt på Norges äldsta Biodynamiska gård för länge sedan, o odlat själv sedan dess. Haft katt i 17 år o har god hand med djur. Har lugna, sunda intr  måleri, klassisk musik,(konst)hantverk,livsfrågor, skriva, alternativmedicin, helande och söker naturlig bot för obalans, är i självhjälpsgrupper., ta till vara  naturens gåvor. Mkt sund diet, mkt ekol.kokta gröns.+ lite ekol. kött/ägg men ej mjölkprod.,kunde det vara OK med dig?
Är du själv hemma eller bortrest då du önskar medhjälpare på gården/m djuren? Tillsammans eller ensamarbete, liksom? Hur skulle jag bo,dagsljus, avstånd buss t stad? Sömnlös av WiFi o undviker mycket mobilstrålning, funkar det med dig? Detsamma gäller timvis pop o TV.  Läser mkt facklitt,naturliv ute. Claudia hälsar

Albansson

• Halland
« Svar #2 skrivet: 25 jan-20 kl 21:08 »
Tjena!
låter intressant!
Har arbetat inom bygg hela livet och gillar jobba.
Jobbar idag dagtid och bor i en lägenhet men försöker komma vidare i livet då jag vantrivs
Är övertygad att du blir nöjd om du ger mig chansen dock saknas körkort
hör gärna av dig vid intresse 8)

Linn Nordström

« Svar #3 skrivet: 01 mar-20 kl 15:30 »
Hej!

Jag är intresserad. Jobbar vanligtvis som byggnadsingenjör men är tjänstledig ett år för att plugga grafisk design men jag blir färdig till sommaren. Min plan är att skaffa en egen självhushållande gård men jag vill samla på mig så mycket erfarenhet jag kan först.

Hör gärna av dig om det är intressant!

Dela detta:

* Inloggade just nu

848 gäster, 11 användare (3 dolda)
Humle, Banelinjen, Landet, mariposa, torpjens, hsd, Maleficum, Hamstern

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har tappat räkning på alla år vi läst denna. En av FÅ vettiga skrifter/guider till ett roligare o uthålligare liv. Aldrig tråkig. En idealisk present till alla som "vill själv" Tack Petter. (Behåll tian :-) )
/Allan o Kajsa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser