Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Renad vin-sten  (läst 3711 gånger)

Annaa

• Gäst
Renad vin-sten
« skrivet: 30 aug-04 kl 04:27 »
Hallå!
Jag har läst någon stans om renad vin-sten och att det skulle vara nyttigare att använda som bakpulver än vanligt bakpulver. Nu kan jag inte hitta det i några affärer förutom borgeby kryddgård och då får man beställa på nätet. Är det ngn som vet någon vanlig matkedja där man kan köpa vinsten? Vet någon ngt mer om pulvret skulle jag bli glad om ni skrev! Hade själv aldrig hört talas om det förren de senaste veckorna.  ???

Ha det bra! Häsningar Anna

Heidi L

• Gäst
Re:Renad vin-sten
« Svar #1 skrivet: 30 aug-04 kl 15:13 »
Hei

du kan lese mer om vinsten på denne svenske siden: http://www.shenet.se/ravaror/vinsyra.html

Annaa

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 25 sep-04 kl 19:07 »
Hej igen!
Det är ingen som vet var man kan köpa vinsten?

monika

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 25 sep-04 kl 19:29 »
Har du prövat med apoteket?

Annaa

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 27 sep-04 kl 21:46 »
Ja, där finns det tyvärr inte. Jag vet att det finns en affär i Stockholm som heter Gray´s american foodstore som har det men jag bor i Skåne så...

Jormare

« Svar #5 skrivet: 26 okt-07 kl 16:46 »
Hittade det just på Biofood under kryddor, vinstensbakpulver heter det där.

Dela detta:

* Inloggade just nu

666 gäster, 3 användare (1 dolda)
torbjorn, MickeMård

* Forum

* Om tidningen Åter

- Otroligt mycket läsvärda artiklar. Jag väntar alltid med spänning på nästa nummer, en otroligt bra tidning!
/ Pia Elldalen

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser