Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Likasinnad man sökes!  (läst 1397 gånger)

AstridH

• Västergötland
Västergötland Likasinnad man sökes!
« skrivet: 07 apr-18 kl 17:17 »
Hej! Jag är en tjej på 20 år som är full av idéer och drömmar, men som saknar någon att fullfölja dom med. Tyvärr är jag inte i så många sammanhang just nu där jag träffar nya människor som är likasinnade - kanske är detta rätt forum!

För mig är det viktigt att vara självständig och trygg i sig själv, istället för att bygga upp hela sitt liv kring andra. Det är något jag jobbat mycket på. Häromveckan träffade jag en 80-årig keramiker och konstnär som ville att jag skulle ta över hennes ateljé och hus vid fina Hornborgasjön. Ett helt fantastiskt ställe med halmtak, stor glasveranda och fina sidobyggnader. Även om jag skulle kunna ta över det själv, så kände jag bara att det vore så jäkla tråkigt. Jag vill ju dela det med någon annan! Det var lite en insikt för mig att jag borde ta tag i det där med att träffa någon. Därför lägger jag in en liten trevare här för att se om någon kanske känner samma!

Jag är utbildad keramiker, men är i allmänhet inte en person som bara vill hålla på med en sak hela tiden. Som person är jag kreativ, spontan och omtänksam. Jag är driven, men värderar också att bara vara utan en massa måsten. Jag är vegan, både för djuren och mig själv - däremot tycker jag att det är viktigt att inte bli extrem. Även om jag inte alltid håller med andra, så är det för mig viktigt att ha förståelse för andras åsikter och tankar. Mina vänner är inte alla ”alternativare” - jag får ut så mycket av att umgås med oliksinnade personer också!

Örter och alternativmedicin är en självklar del av mitt liv, likaså att spendera mycket tid i naturen. Jag har en andlig sida som jag gärna vill kunna dela med en partner. Jag är intresserad av minimalism, men tycker samtidigt om att ha det fint och ombonat runtomkring mig. I min uppväxt har jag flyttat en del, och har därför inga rötter någonstans. Jag vill gärna träffa någon som vill skapa något tillsammans - jag är öppen för allt!

Dig jag söker är en man i min ålder eller lite äldre (uppemot 30-35 typ). Någon som också tar dagen som den kommer, precis som mig. Du behöver inte vara på nåt speciellt sätt, om du känner att min text talar till dig så tycker jag att du ska höra av dig, så tar vi det därifrån.

Skicka gärna PM om du vill ha kontakt!

Tommi Green

• Gäst
SV: Likasinnad man sökes!
« Svar #1 skrivet: 08 apr-18 kl 07:46 »
hejhej du mycket liv där uppe vid sjön så här års =) Tommy T heter jag bor nere i söder och de jag undrar är om du är bunden till platsen du är på eller kan kanske flytta neråt?
ha de bästa så länge bless

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser