Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Gotland 46 årig driven kvinna söker orädd man  (läst 1616 gånger)

Selecto

• Min Pre hingst o jag
    • Gotland
Gotland 46 årig driven kvinna söker orädd man
« skrivet: 23 jan-18 kl 11:53 »
Söker dig o dela mitt liv o min gård med. Har liten uppfödning av hästar. 4 st stående fågelhundar. Gård är i renoveringsbehov men det dyraste är gjort.  Kök o badrum 😃.  Bor på södra Gotland och har drivit gården själv sista 5-6 åren. Känner nu att jag vill dela all glädje av o bo så här med någon.
Är självgående o kunnig inom mycket så blir det ett hot för dig är jag inte rätt kvinna. Är du bekväm o vill sitta mäst i soffan är jag inte rätt kvinna gör dig. Vill du ha en driven, kramgo, snabbtänkt och generös kvinna men som har skinn på näsan och säger Vad hon tycker o tänker. Har temprament född rödhårig men är idag blond😃.
Jag är inte flyttbar. Kram
Selecto

Solrosen1969

• Intresserat av; ekologi/biodynamik/ permakultur
    • Skåne
SV: 46 årig driven kvinna söker orädd man
« Svar #1 skrivet: 26 aug-18 kl 12:14 »
Är det arabhästar du uppföder? Skulle gärna kika förbi, men jag har inte rätt kön, tyvärr. Man skulle ha varit man, då var du ett kapp! ;D

Vh Sarah

Kengus89

• Ångermanland
SV: 46 årig driven kvinna söker orädd man
« Svar #2 skrivet: 26 aug-18 kl 18:32 »
Är det arabhästar du uppföder? Skulle gärna kika förbi, men jag har inte rätt kön, tyvärr. Man skulle ha varit man, då var du ett kapp! ;D

Vh Sarah

Äh, låt inte en sådan trivial sak som att du skulle vart karl stoppa dig! Det är väll personen man faller för trots allt? ;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

289 gäster, 10 användare (2 dolda)
brimmbrumm, Landet, Krrille, LimJans, Lasse-hatten, Ek, Agapius, MagdaMaggan

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser