Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Norrbotten Önskan om att få lära mig sköta om hästar  (läst 377 gånger)

antonia

• Norrbotten
Norrbotten Önskan om att få lära mig sköta om hästar
« skrivet: 08 dec-17 kl 22:13 »
Jag skulle så gärna vilja få en inblick, och lära mig vardagen kring-och med hästar. Har sedan några år tillbaka pysslat med kor och div.lantbruksdjur och hästbiten "fattas mig" upplever jag, funderat av och till genom åren på att ta lektioner men känt mig lite skraj för ridskolor
och inbillar mig att jag är för gammal (20 år är jag nu...men känns som att dom som kan hästar har pysslat med det sedan barnsben
och att det är praxis, ni hajar vad jag menar..)
Nu behöver jag dels få mer kunskap på området i.o.m mitt jobb men har även ett egenintresse. Vill gärna lära mig rida men givetvis allt annat som rör hästen och vardagen i form av dagliga rutiner, skötsel och behov. Är det möjligtvis någon som hade kunnat tänka sig att bemöda sig, och ta emot mig? en fördel är om det är kring om Luleå(nu kanske jag hoppas på för mycket..) då jag bor och jobbar här, och så jag relativt snabbt kan ta mig ut morgnar, kvällar samt lediga dagar. Jag är inte arbetsskygg och i utbyte kan jag jobba på och hjälpa till med allt
vad jag kan. Eventuellt betala en summa, beroende på vad vi kommer överens om.

Hör gärna av er med tips och tankar till min e-post; kristinenberg@hotmail.com
så kan vi ta det vidare därifrån sen.
 :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Det här är tidningar som jag kommer hålla reda på och spara på samma ställe, de fungerar som en uppslagsbok!
/Lovisa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser