Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Halland Nordsvensk och Travare  (läst 1177 gånger)

highland

• Halland
Halland Nordsvensk och Travare
« skrivet: 16 okt-17 kl 09:36 »
Storm och Dunder behöver ett nytt hem. Storm är en vit nordsvensk valack född 040514 han är tränad med parellimetoden och vi har bara ridit barbacka på honom men det har gått bra. Snäll lugn och trevlig. Pga ändrade familjeförhållanden så hinner vi tyvärr inte med att rida mer så han och hans kompis har gått i några år nu och bara levt livet och varit nöjda med det. Dunder heter eg Richenor och är en gammal travare, svart i kulör och en bra kompis till Storm. Han är frysmärkt på halsen men jag har aldrig vetat var man kollar sådant så jag vet inte ålder utan har haft han som ren kompishäst. Han går att rida men rekommenderar sadel isåfall för han är lite snabbare. Här har dom gått på lösdrift ihop med Highland cattle och får och det har gått utmärkt. Har inte varit sjuka en enda gång på dom 8 åren dom bott här. Pris kan diskuteras enda villkoret är att dom får vara tillsammans. Mvh Pärnla
Dansa vilt min själ men lär dej aldrig marshera

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningarna blir utnötta och får fötter. Bara kompletterar gamla tidningar så alla finns :) Viktigt.
/Jandi

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser