Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Shettishingst  (läst 950 gånger)

Kajsa

• Blekinge
Skåne Shettishingst
« skrivet: 06 okt-17 kl 12:55 »
Min väninna har tyvärr fått en sjukdom som gör att hon inte kan ha kvar sina djur.
Därför försöker jag hjälpa henne med att hitta en ny ägare till hennes shettishingst som är 3-4 år. Han är nougatsfärgad med ljusare man och svans.
Har gått tillsammans med två valacker och ätit gräs hela sommaren. Inga problem med fång.
Det finns inga papper på honom och därför skänker hon bort honom till den som kan ge honom ett bra hem.
Finns på Österlen i Skåne.

Kajsa

• Blekinge
SV: Shettishingst
« Svar #1 skrivet: 30 okt-17 kl 07:34 »
Har tyvärr fortfarande inte hittat något hem till honom...
Så finns det någon som är intresserad?

fäbostinta

• Södermanland
« Svar #2 skrivet: 06 nov-17 kl 10:51 »
Hej jag är intresserad av shettishingsten! Finns den kvar?

Kajsa

• Blekinge
« Svar #3 skrivet: 07 nov-17 kl 19:08 »
Hej!

Ja han finns kvar, men vet inte riktigt hur länge till innan det tas ett beslut om avlivning, så om du är seriöst intresserad och har möjlighet att hämta honom snart, hör av dig till mig via ett PM.

Hälsningar Kajsa

Dela detta:

* Inloggade just nu

87 gäster, 3 användare (1 dolda)
legolas40, Alexn72

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser