Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Uddebo Uddebo Uddebo!!!  (läst 1111 gånger)

Erik H

Västergötland Uddebo Uddebo Uddebo!!!
« skrivet: 28 sep-17 kl 11:35 »
Hej Alla glada självhushållare och andra som handlar mat i affärer

Här kommer en uppdatering av tidigare annons om mitt hus i Uddebo.

Det är nu ett stort ljust rum med kamin,ledigt i vårar kollektiv i Uddebo från 1 Dec
I huset bor förnärvarande Sacha musiker, Luke 5 år legobyggare. Jag bor själv i andra huset på samma gård och ytterligare någon kommer flytta in snart.
Det är ett kollektiv uppdelat på två hus på samma tomt. Jag arbetar som konstnär och har min ateljé i ena huset.

För dig som inte hört om Uddebo så är det en liten bruksort i södöstra Västergötland, Tranemo kommun.
Senaste 10 åren har en massa människor flyttat hit från när och fjärran och skapat ett alternativt community som jag upplever som ganska mångsidigt och högt i tak. Det finns många musiker och konstnärer och stort intresse för odling och alternativt byggande. många föreingar och aktiviteter att delta i.Det bor ca 300 personer i Uddebo och det finns flera olika kollektiv.

Huset är av färgen gult och byggt 1924 . det är ca 140 m2 och 5 rum och kök. 1 toalett och dusch.
lite i utkanten av byn , trevliga grannar. skogen i tomtgränsen. 1,6h mark.

Vi vill att du som hyr stannar åtminstone till våren, gärna längre... annars inga konstiga kvalifikationer, ansvarsfull och medmänsklig.

Kallhyra 1600 kr

Hör av er för att få veta mer.
tel 0737 857688
erikhardstedt@gmail.com
« Senast ändrad: 28 sep-17 kl 12:03 av Erik H »
uppfinnare, målare,cyklist,resenär,naturälskare,vedhuggare, brobyggare, musiker m.m

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Verkar vara en mycket användbar tidning!
/Marcus

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser