Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Söker kvinna över 65 år gammal  (läst 888 gånger)

anlet

• Närke
Söker kvinna över 65 år gammal
« skrivet: 04 jul-17 kl 13:06 »
Finns någon kvinna i den åldern här på alternativ.nu, eller kanske känner du någon som skulle vilja bli bekant med mig.
Jag är en änkling 73 år gammal bor i Nordanstigs kommun, norra Hälsingland. Jag är glad och förnöjsam, optimistisk, antimacho, romantiker, glad och trevlig. Intresserad av samhällsfrågor. Ej intresserad av sport. Lite rund om magen, 170 lång, med skägg. Söker relation med kvinna för psykisk och fysisk närhet. I min ålder är man inte någon sexuell atlet. Tycker dock det är viktigt med hudkontakt, kyssar, smek och kel = sensualism. Jag är mycket kelsjuk.   Är aktiv i några föreningar. Är även föredragshållare och kursledare i alternativ ekonomi. Är intresserad av samhällsfrågor, dock ej partipolitik. Ej medlem i något politiskt parti. Är speciellt intresserad av alternativ ekonomi. Det kan låta tråkigt men mina vänner tycker inte att jag är en tråkig typ. För övrigt sköter jag hus och hem.
  Tycker om att resa och uppleva, givande samtal (är en mycket bra lyssnare), matlagning. Restaurangbesök är inte fel. Teater och konsert. Tycker om att lyssna på klassisk musik. Är bosatt i en enplansvilla. Har bil och körkort. Söker främst en kvinna från Hälsingland eller Västernorrland, men även från andra håll i Sverige.

anlet

• Närke
SV: Söker kvinna över 65 år gammal
« Svar #1 skrivet: 07 jul-17 kl 18:46 »
Puttar upp

Karin Eriksson

SV: Söker kvinna över 65 år gammal
« Svar #2 skrivet: 31 aug-17 kl 22:42 »
Hej.
Intressant och inbjudande. Jag är självlevande i glesbygd. Har skaffat mig höns sedan jag blev pensionär.
Jag lever nära med och i naturen. Är en ganska förnöjsam människa, med ett öppet sinnelag. Hoppas vi kan ha mer kontakt.

Dela detta:

* Inloggade just nu

216 gäster, 7 användare (1 dolda)
Klasb, siggebo, Wybrewel, dr.blom, IRegnUtanSkor, bullen53

* Forum

* Om tidningen Åter

- Reportaget om ostkursen gör att man blir så sugen!
/Sanna h

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser