Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Södermanland Behöver lite tips om livet i cirkus vagn kring Stockholm  (läst 544 gånger)

smika

• Södermanland
Södermanland Behöver lite tips om livet i cirkus vagn kring Stockholm
« skrivet: 19 apr-17 kl 00:00 »
Hej allihopa!
Jag letar efter ett ställe var jag kan bo med min cirkusvagn. Tror ni att det är möjligt att hitta nåt nära till Stockholm? Jag vet att det låter lite utopiskt kanske, men jag funderar om det, eftersom jag har en super fin vagn i Tyskland och ville gärna flytta den till Stockholm. Bor här i 2 år nu och är lite trött på storstadsliv men kunde inte riktigt bestämma mig att flytta härifrån. Om ni har några goda råd och tips, vore jag väldigt tacksam. Hyra folk ut sina lantställe på Blocket till nån som vill bo med vagn? Behöver era tips och råd för jag kommer från Tyskland och har faktiskt ingen aning om hur det funkar i Sverige... ;)

tropfrog

• Västergötland
SV: Behöver lite tips om livet i cirkus vagn kring Stockholm
« Svar #1 skrivet: 20 apr-17 kl 12:35 »
Jag är ingen expert i ämnet, men jag vet att det finns en del alternativare i och runt järna. Det skall enligt uppgift finnas gott om ställen där man kan ställa upp en vagn. Annars så är mark relativt billigt i Sverige, iaf jämfört med Tyskland. På egen mark är det lätt att ställa upp vagn som man vill och flytta ett par ggr om året.

Mvh
Magnus

smika

• Södermanland
SV: Behöver lite tips om livet i cirkus vagn kring Stockholm
« Svar #2 skrivet: 23 apr-17 kl 22:33 »
ska fundera om det :) tack för det!

Dela detta:

* Inloggade just nu

539 gäster, 1 användare
Hrits

* Forum

* Om tidningen Åter

- Underbar tidning eftet att jag läst flera nummer hos en väninna är det nu dags för egen prenumeration
/lena S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser