Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Önskas hyra mindre hus/gård.  (läst 444 gånger)

Amanda Karlsson

Västergötland Önskas hyra mindre hus/gård.
« skrivet: 19 mar-17 kl 11:51 »
Hejsan!

Jag söker bostad på landet runt omkring Falköping med grannkommuner. Jag skulle vilja hyra något mindre hus/gård/torp med vatten, avlopp samt el indraget till bostaden. Ett fungerande kök är nödvändigt. Jag behöver inte hyra något stort då det bara jag som ska hyra detta. Jag skulle även kunna tänka mig att bo på gård och även hjälpa till om det så skulle finnas möjlighet till detta. Är bostaden behov av renovering kan jag utföra lättare renoveringar men har dock inga erfarenheter av större renoveringar av bostad. Skulle trädgården vara i behov av att fixa till gör jag det mer än gärna. Är utbildad och jobbar inom trädgården. Jag är uppvuxen på en gård med lantbruk och har ett stort intresse för den gröna näringen.
Jag är rök/djur fri och festar inte. Som person är jag lugn, glad och ordningsam. På min fritid gillar jag att vara ute i naturen, gå långa promenader och umgås med nära och kära. Ej inga betalningsanmärkningar. Har god ekonomi.

Jag hoppas att ni finner intresse.

Välkomna att höra av er.

mejl: amandakarlsson95@hotmail.com

Med vänlig hälsing
Amanda Karlsson.

swemarcus

• Västergötland
SV: Önskas hyra mindre hus/gård.
« Svar #1 skrivet: 10 apr-17 kl 00:31 »
Hej. Har annons ute under bostad finnes. Kinnekulle/Götene.

Dela detta:

* Inloggade just nu

498 gäster, 10 användare (2 dolda)
ToveNilsson, evabenke, Stengrim, AndersG, Ek, Landet, Kerstin Rubensson, lehe

* Forum

* Om tidningen Åter

- Åter är en tidsskrift som är tidlös. Ett 5 år gammalt nummer är lika användbart nu som när den kom ut.
Jag har haft väldigt mycket nytta och har fortfarande av tidningen.
/Per

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser