Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bruksmaskiner till häst  (läst 1639 gånger)

Cujsan

• Vila i frid Ceasar, glömmer dig aldrig ...
    • Hermansdal
Bruksmaskiner till häst
« skrivet: 02 maj-07 kl 17:09 »
Hej!

Jag är helt "grön" när det gäller lant- och skogsbruk men har nu köpt en gård med lite skog, åker och äng.
Jag vill gärna bruka så mycket som möjligt med häst men min fråga är:
Var får man tag i schyssta maskiner till häst??    ???
De man ser på "blocket" är ju gamla, slitna och upprostade...

Bor på lantgård med sambo, två bonusbarn, 6 katter, 3 hundar, några avdankade travare, islänningar, ingen ardenner längre - vila i frid kära Ceasar, shettis, svärdsjöfår, linderödssvin, Belgisk jätte, påfåglar...     sen var det nog inga mer..

louise

• Gäst
Re:Bruksmaskiner till häst
« Svar #1 skrivet: 02 maj-07 kl 19:41 »
Kerstin i Knätte, Ulricehamn har en man som pratat om att importera hästutrustning från amish-folket. Kolla upp dem! Har själv tänkt ringa. Har glömt vad de heter i efternamn men de driver en getostgård, Nordgårdsost tror jag den heter.

Dela detta:

* Inloggade just nu

438 gäster, 2 användare (1 dolda)
ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser