Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Familj letar hus/gård i Eslövs kommun  (läst 314 gånger)

AliceIUnderlandet

• Skåne
Skåne Familj letar hus/gård i Eslövs kommun
« skrivet: 28 feb-17 kl 21:02 »
Vi är en familj med två vuxna och två barn som letar efter ett hus eller en gård på landet, framför allt i Eslövs kommun. (Även andra kommuner kan vara av intresse, kriteriet är ca 30-45 min från Lund, helst norrut)

Vi vill flytta från stan, börja självhushålla, sluta jobba heltid och leva med mindre stress. :) Vi söker ett hus/gård med minst 1500-2000 kvm tomt och inte i direkt närhet till en stor väg. Huset behöver inte vara i toppskick, vi är intresserade av byggnadsvård och renoverar gärna själv. Så huset får gärna vara äldre men ett måste är vedeldad spis i kök och/eller annan eldstad. Och just det, det får kosta max omkring 1,5 miljoner.

Det kan ju verka som näst intill omöjligt att hitta något med våra krav men vi hoppas! Så om du har ett hus som matchar våra önskemål och vill sälja, hör av dig! (Skriv här eller skicka PM)
« Senast ändrad: 28 feb-17 kl 21:08 av AliceIUnderlandet »

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser