Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Gotland 45 årig tjej med egen gård o snart några tunnel växthus söker flyttbar man  (läst 2621 gånger)

Selecto

• Min Pre hingst o jag
    • Gotland
Hej
Söker man som kan leva med en egensinnig men snäll kvinna som är van o göra det mesta själv. skött min lilla gård med hästar o hundar mer eller mindre själv senaste 4.5 året. Gården är i renoveringsbehov så det skadar inte om man är händig.
Värmen i huset sköts av ved som man själv måste fälla o få hem så man får inte vara rädd för en kvinna med egna motorsågar som kör och kan hantera dem.
Lastare finnes på gården men skulle behöva TLC.  ;)
4 hundar av stående fågelhunds ras. X antal hästar.
Jobbar bara halvtid med Kor då jag har fybromylergi. 
Vill ha en man som fixar detta med eller utan barn men då jag levt med missbrukare önskar jag nu en fullt normal man som vill bara njuta av livet på världens bästa ö. JAg är inte flyttbar som ni nog förstår.
Kram Annika

Selecto

Luff

• Västergötland
Hejja hejja Annika!
Jag kan vara referens till denna starka kvinna. Och jag kan bara förtydliga.
Om du inte klarar av att din partner hanterar både motorsåg, kor, hingstar, jakthundar, lastmaskin OCH är smart o kreativ så är hon fel för dig.
Du bör ha jobb, egna intressen, gilla att TILLSAMMANS med denna snygga superkvinna ha ett liv på landet.
Vad hon inte skriver är att hon dessutom är rolig och intressant att prata med.
//Luff

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
Rensat bort en onödig kommentar och dess följdkommentarer  (:) All lycka! :-*

Selecto

• Min Pre hingst o jag
    • Gotland
Tack Luff med tanke på du har känt mig i över 25 år. Haft 3 hästar från mig så du borde veta😉😂
Selecto

slitshult

• Södermanland

Ester Blenda

• Södermanland
Min första tanke var: Gah! Jag ljuger om mitt biologiska kön för att kunna svara på den här annonsen! :) För ja, du låter faktiskt lite som min framtida drömsambo...

Dock är jag ju då född och uppfostrad till att vara kvinna (även om inte alla läser mej som det).

Önskar dej all lycka i sökandet efter den nyktra, kärleksfulla sambon!

(Hör av dej om du vill ha gårdshjälp av häst- och timmervan 42-årig halvlantis;))

Non Profane

• Dalarna
Spännande annons :-)

Postat med Alternativ.nu´s app

Non Profane

• Dalarna
Hej! Får väl skicka igen
Hursomhelst, intresserad och ev flyttbar. Om det nu skulle ta sig
Skrivit en annons så du kan ju kolla den.
Tyckte om det du skrev

Postat med Alternativ.nu´s app

Dela detta:

* Inloggade just nu

83 gäster, 5 användare
skogstomten, Lini, 4-ever, murbräcka, von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Enormt intressant tidning. Vill köpa tidningar från 2012 men dom är slut, så hur får man tag på dom?
/Tina

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser