Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Stuga sökes i mellersta Skåne!  (läst 506 gånger)

Maitiú

• Skåne
Skåne Stuga sökes i mellersta Skåne!
« skrivet: 30 dec-16 kl 11:22 »
Hej!

Jag heter Mattias, 34 år och jag söker en enkel stuga, alternativt en liten enkel lägenhet i ett hus, på landet någonstans i krokarna kring Eslöv, Höör, Tjörnarp och Hässleholm. Det får gärna vara någorlunda nära till tåg(ett par kilometers cykelavstånd). Just nu bor jag hos en kompis i centrala Skurup, men vill helst bo själv i, eller nära, skog. Jag är rökfri, drogfri och dricker nästan aldrig alkohol. Jag är lugn, avslappnad, läser mycket, är intresserad utav odling(så en liten bit mark vore enormt trevligt) och självhushållnng. Jag har även världens bästa, snällaste och mysigaste hund. Jag har inkomst.

MvH Mattias Thulin

mariabjörsjölagård

• Skåne
SV: Stuga sökes i mellersta Skåne!
« Svar #1 skrivet: 10 apr-17 kl 15:58 »
Mitt hus i Bjärsjölagård till salu. Finns odlingsmöjligheter och kollektivtrafik (buss). Hör av dig vid intresse 0735089864 Maria

Dela detta:

* Inloggade just nu

283 gäster, 9 användare (1 dolda)
Mahok, kloge74, Tant Jansson, evelinamatilda, klex, olleryd, tallefjanten, anlet

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk tidning, börjat prenumerera nu xoxo
/Robbin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser