Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Shettis bortskänkes  (läst 2679 gånger)

Vinnibruna

• Skåne
Skåne Shettis bortskänkes
« skrivet: 16 dec-16 kl 10:51 »
Har en snäll och trevlig shettis som jag nu skänker bort till rätt hem.
Han har tyvärr kronisk fång, så han skänkes ENDAST till dig som är kunnig inom hovvård och kan verka ofta själv, eller som har tillgång till en kunnig hovvårdare som kan komma ofta, behöver verkas var 3-4:e vecka.
Ett annat krav är att han får stanna på gården, därför som jag lägger in annons här på alternativ.nu, han skänkes till ett hem där han kan avlivas/slaktas i sin hemmiljö och omedelbart ifall att han skulle bli riktigt dålig. (Han har flyttat runt en del, så nu vill jag att han inte flyttar mer.)
Du ska ha erfarenhet av/vara kunnig om fång.
Shettisen kan inte gå på fritt bete sommartid, utan behöver gräsfri hage eller skogshage, alternativt munkorg.
Sadelputa, träns och sele kan köpas till.
Riden och körd.
Kraftig modell.
Har pass och är vaccinerad.
Finns i nordvästra skåne, jag kan skjutsa hem honom till hans nya hem (inom rimligt avstånd) mot kostnad, ifall du saknar transport.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Det här är tidningar som jag kommer hålla reda på och spara på samma ställe, de fungerar som en uppslagsbok!
/Lovisa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser