Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Intressekoll gällande kollektiv  (läst 778 gånger)

KulMedLingon

• Västergötland
Västergötland Intressekoll gällande kollektiv
« skrivet: 26 sep-16 kl 12:40 »
Tjena!
Jag och min flickvän har just börjat bruka en massa mark. Vi har två rejäla växthus 15x6m och ett på 15x3m.
Vi har kört en säsong och har märkt att de flyter på bra.
MEN, allt är ju roligare om man är fler.
Derför tänkte jag kolla här om någon är sugen på att komma och hjälpa till nästa sommar, funkar detta bra finns det möjlighet att stanna.

Vi bor inte på tomten med växthus då det är en jordbruksfastighet (gammal handelsträgård). Vi bor i en villa ca 300m bort. Denna villa är indelad i två lgher. På övervåningen bor jag och flickvännen och på undervårningen bor en snubbe som snart flyttar ut.

Har man egen vagn/husvagn finns det plats att ställa den på
.

orten Heter Järpås och ligger i Lidköpings komun. Man är välkommen att hälsa på om det verkar intressant.
Kan även kolla in vår FB sida för växthuset "grönt är skönt" heter den.

Dela detta:

* Inloggade just nu

140 gäster, 3 användare
Håkan B, Anna-Sofia, Karlsdotter

* Forum

* Om tidningen Åter

- Denna tidning snubblade jag över redan 2002 typ, det bästa att lära sig de mästa. Varje person i detta avlånga land borde läsa denna. Butiker borde ta in dessa... älskar denna tidning. Köpte förut mycket böcker i butiken för många år sedan, men dom kom bort, syrakulturen , ost till husbehov och en del andra.
/ Anna-karin A

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser