Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kycklingar!!😃😃  (läst 934 gånger)

Smålandsanna

• Småland
Kycklingar!!😃😃
« skrivet: 08 sep-16 kl 20:08 »
Måste bara dela av mig av min lycka innan jag spricker!
Nu, precis nu, tittade vår första kyckling fram ur skalet i äggkläckningsmaskinen. En lite svart/gul krabat som ser helt förvirrad ut och är så gudomligt söt🐣
Barnen har helt gått i spinn och nu håller vi stenkoll på resterande ägg som börjat vicka fram och tillbaka.

Detta är så otroligt roligt! Lyckades inte med ett enda ägg förra gången (som även var den första) så det var ett bra beslut att köpa ny tupp😊

Måste upp igen och titta mer!!
Gör mitt bästa för att samsas, med man, två barn, två hundar, tre katter och ett 10-tal höns:)

MrsB

• Småland
SV: Kycklingar!!😃😃
« Svar #1 skrivet: 09 sep-16 kl 17:03 »
Åh vad jag saknar gilla-knappen   :D. Grattis och jag förstår din lycka. Det är ett mirakel som man aldrig tröttnar på  :D

Dela detta:

* Inloggade just nu

656 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Förvånansvärt väl sammansatt och innehållsrik tidning! Kanske är det just för att den är skriven av entusiaster, inte professionella skribenter, som den andas så mycket glädje och inspiration.
/Jeuce

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser