Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Gotlandskaniner och köttkorsningar.  (läst 1399 gånger)

Anette

• Bor på landet i Skåne
    • Skåne
    • Solgläntan, livet på en gård
Skåne Gotlandskaniner och köttkorsningar.
« skrivet: 10 aug-16 kl 17:26 »
Har fina ungar efter duktiga mammor.
Gotlandskaninerna säljes öronmärkta med genbanksintyg. 300kr/st
Korsningarna är ungdjur för fortsatt uppfödning till lämplig slaktålder. De lämpar sig såklart även till avelsdjur. 150kr/st.

Jag bor i Skåne men det finns inga vildkaniner på mils avstånd där jag bor så risken för gulsot är minimal på mina djur.

Mer information hittar du här:http://www.freewebs.com/stabis2/kaninerochtillbehr.htm

...when the last individual of a race of living things breathes no more, another heaven and another earth must pass before such a one can be again.

William Beebe

Anette

• Bor på landet i Skåne
    • Skåne
SV: Gotlandskaniner och köttkorsningar.
« Svar #1 skrivet: 18 aug-16 kl 08:53 »
...when the last individual of a race of living things breathes no more, another heaven and another earth must pass before such a one can be again.

William Beebe

Anette

• Bor på landet i Skåne
    • Skåne
« Svar #2 skrivet: 01 okt-16 kl 00:56 »

William Beebe

AnnaDahl

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 27 mar-17 kl 22:39 »
Hej, ser att annonsen är gammal, men tar en chansning. Har du möjligen några Gotlandskaniner kvar till försäljning? Letar efter obesläktad hane till min hona. Jag har genbank.
Med vänlig hälsning, Anna

Anette

• Bor på landet i Skåne
    • Skåne
« Svar #4 skrivet: 01 jul-17 kl 22:07 »
Hej!
Det finns kvar gotlandskaniner.

William Beebe

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Underbar tidning eftet att jag läst flera nummer hos en väninna är det nu dags för egen prenumeration
/lena S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser