Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Gästrikland Kille söker tjej  (läst 945 gånger)

Silmaril

• Gästrikland
Gästrikland Kille söker tjej
« skrivet: 22 jul-16 kl 17:32 »
Hej, är en kille och söker efter en tjej för nån typ av seriöst förhållande. Huvudsaken är att det är en person jag gillar och trivs med, och sen så är jag öppen för det mesta beroende på hur bra allting klickar.

Helst någon från mitten av landet så avståndet inte blir allt för långt, så Umeå och Göteborg är till exempel aaaaningen för långt bort, även om det så klart beror mest på hur mycket den andra personen brukar eller gillar att resa. Åldern skulle jag säga runt 20-30, och jag brukar fungera och passa bäst ihop med tjejer som är yngre än mej, så kanske helst 20-25 men inte så viktigt. Tycker generellt det även är finare att ge kärlek än att få, så har lätt för att tycka om andra. :)

Iaf, så är ganska lugn och tyst och trivs bäst i mindre grupper, och gillar att vara ute i naturen och plocka bär och cykla eller promenera i flera timmar i sträck. Gillar även att läsa och skriva och titta på film och massor med såna där andra rätt vanliga intressen, och är väldigt allmänbildad och intresserad av mängder av olika ämnen och tycker alltid det är kul att lära mej nya saker. Har inga husdjur, och är vegetarian.

Brukar gilla spontana och energifyllda tjejer, men ger alltid alla typer av personer en chans. Tycker självhushållning och allt sånt är väldigt intressant, men att typ bo i nån isolerad stuga långt ute i skogen hela året runt vore inget för mej.

Tycker det är viktigt med kommunikation och att kunna prata öppet om vad som helst, och att den saken är det som avgör mest hur bra man passar med någon. Alltid positivt ifall man klickar riktigt snabbt så det känns lätt att prata direkt från början och flyter på bra. Även viktigt med liknande och bra värderingar, och tycker det är viktigt att försöka göra världen lite bättre så gott man kan, och intressera sej för sånt. Så skulle till exempel inte fungera så bra med någon som var helt likgiltig till all miljöförstörelse i världen, med mera.

Vill iaf helst träffas inom ett par veckor om det är möjligt, för den tiden räcker gott och väl för att växla några mail och lära känna varandra och allt innan och kolla hur bra man passar ihop och om det känns värt att träffas.

Hoppas nån hör av sej. :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har tappat räkning på alla år vi läst denna. En av FÅ vettiga skrifter/guider till ett roligare o uthålligare liv. Aldrig tråkig. En idealisk present till alla som "vill själv" Tack Petter. (Behåll tian :-) )
/Allan o Kajsa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser