Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Barnfria par/ensamstående sökes till ett reportage?  (läst 455 gånger)

AnnaCarinI

• Västergötland
Barnfria par/ensamstående sökes till ett reportage?
« skrivet: 05 jul-16 kl 09:10 »
Hej,

Jag och min journalistkollega Maria söker just nu ensamstående eller par som valt att inte skaffa barn av olika anledningar, men gärna med ett tänk kring hållbarhet och miljö. Vi söker också människor som kanske valt att skaffa barn tillsammans med andra eller på något annat okonventionellt sätt för att kanske leva i en gemenskap.

Vi skall skriva ett reportage om barnfrihet till tidningen Camino http://caminomagasin.se och känner du att du skulle vilja vara med som ett av casen för att inspirera andra så hör gärna av dig på mejl så snart som möjligt.

hello@annacarinisaksson.com

Hoppas du tycker det verkar intressant!

Allt gott AnnaCarin & Maria

Dela detta:

* Inloggade just nu

112 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser