Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Sökes kille mellan 20-27  (läst 857 gånger)

emmoni

• Skåne
Skåne Sökes kille mellan 20-27
« skrivet: 25 jun-16 kl 20:55 »
Hej  :)

Jag är en glad och sprallig tjej på 23 år, bosatt i Skåne. Jag gillar att va igång och har alltid projekt på g. Jag har ett stort trädgårds- och djurintresse, då jag har allt från höns och kaniner till alpackor och en lama. Folk brukar skoja och säga jag har ett helt zoo :P. Jag ägnar mycket tid åt mina 2 hundar. har en Australian Shepherd och en Australian Cattledog. Är mycket för att skapa med händerna, gillar både att brodera och snickra. Älskar att ta mig an nya projekt och uppleva glädjen när det är färdigställt :). I framtiden drömmer jag om familj och ett liv på en liten självförsörjande gård med mycket djur och odling.

Jag söker en vänlig och omtänksam kille mellan åldrarna 20-27  som inte är rädd för att arbeta eller bli väckt tidigt en lördag. Men  en mysig filmkväll med varm choklad och en famn att krypa intill är inte fel en regnig sommarkväll. Du får gärna ha ett intresse för att laga mat, men jag hjälper gärna till ;) .

Så skriv om du är intresserad  :)

Mr_Farmall

• Dalarna
SV: Sökes kille mellan 20-27
« Svar #1 skrivet: 28 jun-16 kl 18:16 »
Hej!
Du verkar vara en rolig tjej, tyvärr så är jag väl utanför den önskade åldern med ett år  :P
Men stå på dig för den du är och vad du vill i livet tjejen :)

MVH
Victor

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Enormt intressant tidning. Vill köpa tidningar från 2012 men dom är slut, så hur får man tag på dom?
/Tina

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser