Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bi guru sökes (eller någon som har lust att svara på frågor gällande biodling  (läst 514 gånger)

wolfsoong

• Dalarna
Hej! Jag tappade alla mina bi samhällen för ca 10 år sedan. Har bestämt mig för att dra igång 4 samhällen i år med hjälp av sk. Paketbin. Jag måste börja om från början med vax mmm.

Söker därför någon som jag kan ställa frågor till direkt via tex mail/PM eller dyligt.

Jag är ingen forum människa och orkar/vill inte försvara mina egna idéer eller sålla bland alla svar man får.. Ja ni fattar säkert...

Får mina bin i början av juli så det börjar verkligen bli dags att sätta igång!

Är du den jag söker???
This is your life and it's ending one minute at a time...

Hidda

• Dalsland
Hej, jag vet ingenting om bi, men känner en biguru. Han har mest nordiska bi och är en riktig proffs, pensionerad lärare, så kan lära ut det han kan. Du kan nå honom på 070-6839517, Ingvar Arvidsson. Du kan säga att jag gav numret, jag heter Ineke.
Ha det så gott,
Mvh, Ineke
If you´re good I will love you, but I´m nobody's fool...

Dela detta:

* Inloggade just nu

251 gäster, 8 användare (1 dolda)
Milla71, redkite, karsan, lommeland, Torparsjäl, dr.blom, Bokesliden

* Forum

* Om tidningen Åter

- Verkar vara en mycket användbar tidning!
/Marcus

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser