Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Getkillingar sökes!  (läst 1522 gånger)

KDB

• Västergötland
Västergötland Getkillingar sökes!
« skrivet: 16 apr-16 kl 20:43 »
Hej! Jag söker 2-3 getkillingar. Eftersom vi inte har getter sen innan vill jag ha honor första året. så de hinner växa till sig innan en ev. Bock. Vi har gård utanför Alingsås och SEnr. I första hand är de tänkta till att hålla växtligheten i shack och som sällskap. Rasen är inte så viktig men de får gärna vara avlat på sociala och lugna djur då vi har andra djur och barn. De kan flytta hit from. 9/5
//Karin

Köpinge

• Södermanland
SV: Getkillingar sökes!
« Svar #1 skrivet: 15 maj-16 kl 13:19 »
Vi har en lantras get till salu. 2,5 år. Två killingar, 3 månader, kan gå med i köpet om så önskas. Mycket sociala och vana vid små barn och andra djur. Vg se annons under "getter finnes". Med vänlig hälsning, Köpinge i Södermanland.

Dela detta:

* Inloggade just nu

485 gäster, 5 användare (2 dolda)
Lena III, LimJans, Lovisa Hanberger

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser