Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland önskas getter i Östergötland  (läst 1533 gånger)

Krågedal

• Östergötland
Östergötland önskas getter i Östergötland
« skrivet: 19 mar-16 kl 06:43 »
Vill se om det finns några getter i första hand i Östergötland, för att hålla ner sly, ge mjölk (och sist eventuellt kött). gärna genbank, då jag har andra djur i Genbank. Kan gärna hyras /lånas . Bor långt ut på landet, med andra djur, (stort djurintresse )
Har hund, katter, Kindahöns och Gotlandskaniner  (egen genbank)har två Tinkerhästar på "foder", dotter som är född 2006. Bor på landet i hyrt hus....

Köpinge

• Södermanland
SV: önskas getter i Östergötland
« Svar #1 skrivet: 15 maj-16 kl 13:22 »
Vi har en lantras get till salu. 2,5 år. Två killingar, 3 månader, kan gå med i köpet om så önskas. Vg se annons under "getter finnes". Med vänlig hälsning, Köpinge i Södermanland.

Fridhemmet

• Fridhemmet och Krågedal det är jag!
    • Östergötland
SV: önskas getter i Östergötland
« Svar #2 skrivet: 28 maj-16 kl 07:22 »
tack för visat intresse 8), En flock på väg till mig.... :-[
är en positiv med stort djurintresse. Har hund, katter Gotlandskaniner, Kindahöns, Göingegetter och en Tinkerhäst... Jobbar som hund/kattfrisör. Hemservice, köksbiträde  ;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

447 gäster, 8 användare (1 dolda)
eribi, Kronhjorten, MagnusLey, SophiaMaria, Ett svart får, Henrik F, beekeepern

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningarna blir utnötta och får fötter. Bara kompletterar gamla tidningar så alla finns :) Viktigt.
/Jandi

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser